Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ÇEŞME DEVLET HASTANESİ
Hastanemiz
Organizasyon Şeması
Kurumsal
İl Sağlık Müdürü
Vizyonumuz
Misyonumuz
Kalite Politikamız
Tarihçe
Hedeflerimiz
İlke ve Değerlerimiz
Kurumsal Amacımız
Satın Alma
Hastane Yönetimi
Başhekim
Başhekim Yardımcısı
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürlüğü
İdari Birimler
Bilgi İşlem
Hasta Hakları Birimi
Eğitim Birimi
İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi
Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi
Fatura Birimi
Hukuk Birimi
Satın Alma Birimi
Özlük Birimi
Sağlık Turizmi Birimi
Misyon, Vizyon, Değerler ve Hedefler
Kalite Yönetim Birimi
Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Çalışanları
Kalite Yönetimi Organizasyon Şeması
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı
Kalite Yönetimi Birimi Çalışmaları
Tıbbi Birimler
Polikliniklerimiz
Özellikli Hizmetler
Hemodiyaliz
Evde Sağlık Birimi
Sağlık Yaş Alma Merkezi
Obezite ve Diyet Poliklinik
Kronik Yara Bakım Polikliniği
Yataklı Servisler
Görüntüleme ve Laboratuvar Hizmetleri
Eczane
Acil Sağlık Hizmetleri
Hasta Bilgilendirme
Ziyaretci ve Refakatçi Kuralları
Haftalık Doktor Çalışma Listesi
E-Nabız Kişisel Sağlık Sistemi
Atık Yönetimi Eğitimi
Anlaşmalı Kurumlar
Hasta Hakları
Aile Hekiminizi Erken Tanıyın
Nöbetçi Eczaneler
Karbonmonoksit Zehirlenmeleri
Online İşlemler
Video
Sigarayı Bırakmanın Tam Zamanı
Satın Alma
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Hizmetleri(Görüntüleme)
E-Nabız
182 Online Randevu
Nöbetçi Eczane
Kamu SM
Bilgi Güvenliği İhlal Olayı Bildirimi
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS WEB)
İletişim ve Ulaşım
Hasta / Hasta Yakını Görüş - Öneri Formu
Çalışan Görüş - Öneri Formu
Bize Ulaşın
Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi
İletişim ve Ulaşım
Hastane Kroki
Fotoğraf Galerisi
Kalite Yönetim Birimi
Kalite Yönetimi Birimi Çalışmaları
Kalite Yönetimi Birimi Çalışmaları
15 Mayıs 2023
Kalite Yönetim Direktörü; SKS çerçevesinde belirlenen tüm komitelere (Hasta Güvenliği Komitesi, Çalışan Güvenliği Komitesi, Enfeksiyon Kontrol Komitesi, Tesis Güvenliği Komitesi ve Eğitim Komitesi vb.) üye olarak katılır. Komitelerde Sağlıkta Kalite Standartlarına yönelik çalışmaların koordinasyonunda görev alır.
SKS çerçevesinde yürütülen tüm çalışmaların koordinasyonu sağlanır.
Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmalar takip edilir.
Bölüm kalite sorumluları ile koordineli çalışılarak bölümlerin SKS yönelik, mevcut durumu; hedefler, öz değerlendirme sonuçları, DÖF, güvenlik raporlandırma, istatistiki veriler, eğitim, enfeksiyon oranları, el hijyeni uyumu, gösterge hedefleri, vb. sonuçları Üst yönetim, bölüm yöneticileri, bölüm kalite sorumlularının katılımı ile yılda en az bir kez olmak üzere değerlendirilir, gerekli iyileştirme faaliyetleri başlatılır.
Öz Değerlendirme Prosedürüne göre yılda en az bir kez olmak üzere göre öz değerlendirme yapılır. Öz değerlendirme sonucunda tespit edilen uygunsuzluklar üst yönetime rapor edilir. Gerekli iyileştirme çalışmaları ve düzeltici önleyici faaliyetler başlatılır.
İstenmeyen Olay Bildirim sistemine ilişkin süreçler, İstenmeyen Olay Bildirim Sistemi prosedürüne göre yönetilir.
Kalite Yönetimi ile ilgili tüm konularda çalışanlara eğitim verilir.
Hastane genel uyum eğitimleri verilir.
Hasta ve çalışan memnuniyet anketleri, Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenen dönemlerde, anket uygulama rehberine göre, anket uygulama konusunda eğitim alan personeller tarafından yapılması sağlanır.
Hasta, hasta yakınları ve çalışanların görüşlerinin değerlendirmesini, üst yönetime raporlandırılmasını ve gerekli DÖF’ in yürütülmesini takip eder.
SKS çerçevesinde yazılı düzenlemeler, Dokümanların Kontrolü Prosedürüne göre yürütülür.
SKS Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgilerin değerlendirilmesi sağlanır.
Gösterge Yönetim Prosedürüne göre, Gösterge yönetimi çalışmalarının koordinasyonu sağlanır. İzlenecek her gösterge için süreçler, veri toplama ve analiz yöntemleri tanımlanır.
KYB, SKS göre kurumun mevcut durumunu (hedefler, öz değerlendirme sonuçları, güvenlik raporlandırma, komite çalışma raporları, DÖF raporları, Gösterge izlem sonuçları, memnuniyet raporları vb.) tespit ederek, iyileştirme alanlarını belirler ve üst yönetime raporlandırır.
Sağlıkta Kalitenin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmeliği ve diğer mevzuatlarına göre yapılması gereken çalışmaları yürütür.
×